a NAT2020 és a 2024-től érvényes új érettségi követelmény-rendszer alapján.
Témakörök összefoglalása,
sok-sok egyéni feladatsorral;
korábbi érettségi feladatok megoldása érthető magyarázattal;
hiányok pótlása.
Délelőtti, délutáni, esti időpontokban is!
2024. augusztus
Mérnök-tanári végzettséggel 2002 óta foglalkozom intenzíven felső tagozatos tanulók matematika korrepetálásával. Azóta számos gyermeknek sikerült segítenem, a kellő szorgalom és kitartás mindig meghozta (meghozza) a gyümölcsét. A műszaki végzettségemből fakad a pontosság, a logikus gondolkodás és a gyakorlatias szemléletmód és a világos, tiszta, érthető magyarázat. Munkámat lelkiismeretesen és nagy türelemmel, mindig a gyermek igényeihez igazodva végzem.
A matematika szépsége és - ha lemaradás van - nehézsége is abban rejlik, hogy az egyes anyagok egymásra épülnek. Ezért fontos mielőbb felismerni és pótolni a hiányosságokat, később ne kerüljön a gyermek megoldhatatlannak látszó problémák elé. Ezért, ha az órai anyagok ismétlésekor elakadást érzékelek, rögtön segítő kérdésekkel próbálom rávezetni a gyermeket a megoldásra. Amennyiben a válaszok hiányosságokra utalnak, visszamegyünk a probléma gyökeréhez, alapos magyarázat után külön feladatok megoldásával gyakorlunk. Ezért nincsenek rossz válaszok, csak válaszok, amik megmutatják mit kell újra átvenni, megtanulni. Ezt a folyamatos odafigyelést rendkívüli bizalommal fogadják a tanulók, egyre inkább elhagyják félelmeiket és magabiztossá válnak, éppen ezért - és a megszerzett tudás birtokában - képesek lesznek önállóan megoldani a feladatokat.
Fontosnak tartom, hogy megtanuljuk a matematika nyelvét, ezért külön hangsúlyt fektetek a matematikai kifejezések és szabályok pontos elsajátítására.
A matematikai ismeretek, készségek megszerzésének rendkívül sok kihatása van a gyermek személyiségének és egyéb képességeinek a fejlesztésében is (probléma megoldó képesség, kitartás, koncentráció, pontosság...). A lemaradások elkerülhetetlenül vezetnek a kudarcélmények sorozatához, melyek gátlásokat, romboló hatásokat okoznak. A sikerélmények nagyban hozzájárulnak ahhoz, hogy a gyermek nyitott, érdeklődő, pozitív gondolkodású felnőtté váljon.
Az óráim 60 percesek.
Heti egy alkalom elég a szinten tartáshoz, nagyobb lemaradással küzdő gyerekeknek két-három órát javaslok hetente.
MATEK tanoda 2011 - Matek korrepetálás | web:kim